0

Buna ziua, putin background inainte de a pune intrebarile

Sunt un tip masiv, (~125 kg), 1.88 m, care vrea sa-si schimbe stilul de viata navetand (~40 km/zi, teren preponderent plat) pe o bicicleta electrica in loc de comoda masina. Si implicit sa scap de sedentarism. Mentionez ca in week-end-uri planuiesc trasee initial de deal (ulterior de munte).

Sunt la prima bicicleta electrica (n-am mai pus piciorul pe o bicicleta de vreo 20 de ani).

Dupa indelungi cautari, m-am oprit la un cross maverix 27.5” cu bosch performance cx.

Avand in vedere distanta mare (din punctul meu de vedere :D) pe care trebuie s-o parcurg in fiecare zi, nu ma multumeste deloc limitarea la 25 km/h.

Ca si solutie, vad folosirea unui Speedbox2 (astept si alte sugestii mai bune, daca exista).

Acum intrebarile catre Dragos (sau oricine care se pricepe la biciclete electrice):

  1. La greutatea mea, daca delimitez bicicleta, nu risc sa ard motorul daca trec de 40 km/h accelerand brutal ?
  2. Sunt constient ca delimitarea va scadea drastic range-ul obtinut (presupunand ca merg sustinut cu sa zicem…35 km/h), dar va impacta in vreun fel si durabilitatea bateriei in timp ? (de exemplu sa se supraincalzeasca). Sau exista mecanisme de protectie pentru aceasta ?
  3. Din cate stii, a creat probleme mari de fiabilitate delimitarea vitezei maxime de asistare ? (intreb deoarece in SUA bosch vinde acelasi motor cu limitare la 28 mile/ora).

Multumesc tuturor pentru ajutorul oferit.

Answered question
Add a Comment