Connect with us

În premieră, NS Bikes lansează prima lor bicicletă electrică

Electrice de munte

În premieră, NS Bikes lansează prima lor bicicletă electrică

Greu de imaginat că mai există producători care să nu aibă biciclete electrice în portofoliu, dar iată că polonezii de la NS Bikes abia acum intră în această horă, cu modelul botezat E-Fine. De început, aceștia debutează cu două biciclete electrice full-suspension, cu cadru din aluminiu, bazate pe bicicleta de enduro Define. Astfel, suspensiile celor două modele, E-Fine 1 și E-Fine 2, vor avea o cursă de 170/160mm, respectiv 160/150mm pentru versiunea mai ieftină. De menționat, că ambele modele vor avea roți în format mullet (29 pe față și 27.5 pe spate), cu un preț de pornire de 6.299 euro.

În funcție de dimensiunea cadrului, S, M sau L, reach-ul va fi de 430, 452 sau 480mm, iar lungimea chainstay-ului similară indiferent de dimensiune: 455mm. Unghiul headtube-ului este de 64 de grade, iar cel al seat tube-ului, de 75.2 grade. Această geometrie poate fi ușor modificată via flip-chip, mărind unghiul headtube-ului cu 0.5 grade și urcând poziția BB-ului cu 5mm.

E-Fine 2 este versiunea mai ieftină, fiind oferită pentru 6.299 de euro, însă are o cursă mai scurtă pentru ambele amortizoare, 160, respectiv 150mm. De asemenea, motorul care echipează bicicleta provine de la Shimano, Steps E7000 și oferă un cuplu mai mic de 60Nm. Acumulatorul are o capacitate de 504 Wh. Din echipare fac parte un amortizor X-Fusion H3C cu arc, o furcă RockShox 35 Gold RL, împreună cu o transmisie Shimano Deore cu 11 pinioane și frâne hidraulice pe disc, tot din gama Deore, dar cu 4 pistoane.

E-Fine 1 primește un motor mai performant, noul Shimano EP8, cu un cuplu de 85Nm, alături de o baterie mai mare de 630Wh. Costul de ahciziție este de 7.599 euro și primești o furcă RockShox ZEB, un amortizor RockShox Super Deluxe cu arc, transmisie Shimano Shimano Deore cu 12 pinioane și frâne zdravene, Magura MT7 cu discuri de 203mm.

via NS Bikes

 

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001003
This Month : 1003
Views Today : 290
Total views : 2196
To Top