Connect with us

Noul Bulls Sonic Evo cântărește mai puțin de 19 kg

Electrice de munte

Noul Bulls Sonic Evo cântărește mai puțin de 19 kg

E-bike-urile ușoare nu mai sunt o noutate, însă valorile acestea de regulă se aplică modelelor de top. În cazul de față, greutatea menționată se aplică modelului AM SX, dotat cu o transmisie Sram GX wireless de ultimă generație, care nu costă peste 10.000 de euro, ci 7.399 de euro. Există chiar și o variantă mai ieftină a acestei biciclete, oferită pentru 5.999 euro. Revenind la modelul de față, acesta beneficiază de un cadru din carbon, cu suspensie de 130mm, acompaniat de o furcă Rock Shox Pike Select, cu o cursă de 140mm. Motorul este furnizat de Bosch, cel mai ușor din gamă )și care cântărește doar 2 kg), capabil să ofere o putere de 250W, cu un cuplu de 55Nm și își trage energie dintr-un acumulator mai mic, de 400Wh.

În fond, aceste valori pentru capacitatea acumulatorilor erau standard pe bicicletele electrice de acum 10 ani și toată lumea se descurca de minune cu ele. Desigur, avantajul principal al unui acumulator mic este greutatea redusă, comparându-l cu cele de peste 600 sau 700Wh. Frânele de pe AM SX sunt hidraulice, provin de la TRP, modelul C2.3 RX și au discuri de 203mm, așa cum îi șade bine oricărui e-bike. Nici la capitolul anvelope nu s-a făcut vreo economie, bicicleta fiind dotată cu un set de Schwalbe Wicked Will/Nobby Nic.

Din această gamă va face parte și un model de top, oferit pentru 9.999 de euro și care va fi echipat cu o transmisie Sram XX wireless, suspensii Rock Shox din gama Ultimate și anvelope Schwalbe din gama Evolution, având o greutate de doar 17.9 kg. Prețul pare mare, însă comparativ cu ce oferă unele brand-uri în acest segment, banii ceruți pentru acest Sonic Evo sunt cu vreo 30% mai puțin.

via Bulls

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

008035
This Month : 1172
Views Today : 1522
Total views : 23666
To Top