Connect with us

Focus lansează Thron², o bicicletă pentru poteci dar și pentru commuting

Electrice de munte

Focus lansează Thron², o bicicletă pentru poteci dar și pentru commuting

Focus anunță lansarea lui Thron², un full-suspension care urma să îndeplinească mai multe roluri concomitent. În primul, este o bicicletă pentru off-road, pentru poteci, cu suspensii de 150/140mm, echipată cu un motor Bosch Performance CX cu un cuplu de 85 Nm, acumulator de 600Wh sau opțional, de 800Wh, cu un cadru din aluminiu compatibil cu urechea UDH și cu ABS! Da, majoritatea modelelor vor fi dotate cu ABS pentru un plus de siguranță.

Cablajul pentru far este tras (asta în cazul în care cumperi versiunea Trail, căci cea pentru commuting este deja dotată cu far), iar în partea de spate a bicicletei luminile sunt integrate la toate modelele. Dispune de un spațiu pentru AirTag, astfel încât să urmărești permanent bicicleta, există și un port USB C pentru a-ți încărca gadget-urile, iar dimensiunea maximă a anvelopei pe care o poate găzdui cadrul este de 29 x 2.6 inch.

În ceea ce privește geometria, de care se vor interesa probabil doar cei care vor să folosească bicicleta aceasta pe poteci, noul Thron dispune de un headtube amplasat la 66 de grade, un reach de 445mm în dimensiunea M, un chainstay destul de lung, de 455mm și de un ampatament de 1221mm (tot pentru dimensiunea M).

 

Versiunea de bază, Thron 6.7, va porni de la 4.700 de euro, dotată cu transmisie Shimano CUES cu 10 pinioane, suspensii Sr Suntour și fără ABS. Pentru 5.300 de euro, poți achiziționa varianta 6.8 cu ABS, transmisie Shimano Deore cu 12 viteze, frâne TRP Trail Evo Antilock și furcă Rock Shox Psylo. Apoi, mai există modelul 6.9, dotat cu ABS, transmisie Shimano XT, amortizoare Fox și frâne Magura MT-C cu ABS.

Varianta de commuting este livratp cu aripi de ploaie, portbagaj și sistem de iluminare și poate fi achiziționată în două versiuni: 6.7 cu Shimano Cues si suspensii Suntour pentru 4.900 de euro sau cu transmisie Shimano Deore și aceleași suspensii, dar cu frâne Magura cu ABS, pentru 5.500 de euro.

Oricine dorește versiunea cu acumulator mai mare, adică 800 în loc de 600Wh, va trebui să plătească 300 de euro în plus.

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

058434
This Month : 3470
Views Today : 265
Total views : 197347
To Top