Connect with us

Noul Giant Trance E+ 2022

Electrice de munte

Noul Giant Trance E+ 2022

După ce la finalul anului trecut Giant a prezentat versiunea din carbon a noului Trance E+, a venit rândul și versiunii din aluminiu să fie lansată. Iar lista de noutăți este importantă: cadrul cu o suspensie Maestro de 140mm este susținut de o furcă de 150mm, iar din dotare face parte noul motor SyncDrive Pro2 – dezvoltat împreună cu Yamaha. Această bicicletă poate fi achiziționată și împreună cu un acumulator mare, de 750Wh, botezat EnergyPak XL, care mărește autonomia cu până la 20%. Dacă nici așa nu te consideri neapărat satisfăcut, poți opta pentru un range extender de 250Wh, care mărește capacitatea totală la 1.000 Wh – iar astfel, toate potecile pe care le ai în minte pot fi parcurse fără stresul că rămâi fără acumulator.

Versiunea cu cadru din carbon – Foto: MTBNews

Așa cum era de așteptat și întâlnit la suspensiile Maestro, există un flip chip care poate modifica geometria, însă nu foarte mult: unghiul headtube-ului poate fi schimbat de la 65.8 grade (setarea pe low), la 66.5 grade (setarea pe high), iar reach-ul se modifica de la 457mm la 462mm. Chainstay-ul își păstrează valoarea pentru ambele setări: 473mm – deci, relativ lung.

Versiunea cu cadru din aluminiu – foto: road.cc

În ceea ce privește noul motor, acesta vine cu îmbunătățiri la nivel de susținere pentru cadență mare, este mai ușor – cântărind în prezent 2.7 kg și mai compact, oferind o gardă la sol mai mare cu 38mm și posibilitatea de a costrui cadrul cu un chainstay mai scurt, față de modelul anterior. De asemenea, cuplul maxim a fost mărit de la 80 până la 85 Nm. În ceea ce privește modurile de asistență, utilizatorul poate apela la tehnologie SmartAssist, un mod de susținere automat, care cu ajutorul a 6 senzori și al unui algoritm progresiv oferă susținerea ideală în funcție de terenul pe care pedalezi.

De menționat că acest model are o sarcină utilă de 156 de kg, iar prețul pentru versiunea de bază este de 4.899 euro, cea mai scumpă variantă fiind oferită pentru 6.199 euro.

via Giant

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

042829
This Month : 2546
Views Today : 101
Total views : 143141
To Top