După ce la finalul anului trecut Giant a prezentat versiunea din carbon a noului Trance E+, a venit rândul și versiunii din aluminiu să fie lansată. Iar lista de noutăți este importantă: cadrul cu o suspensie Maestro de 140mm este susținut de o furcă de 150mm, iar din dotare face parte noul motor SyncDrive Pro2 – dezvoltat împreună cu Yamaha. Această bicicletă poate fi achiziționată și împreună cu un acumulator mare, de 750Wh, botezat EnergyPak XL, care mărește autonomia cu până la 20%. Dacă nici așa nu te consideri neapărat satisfăcut, poți opta pentru un range extender de 250Wh, care mărește capacitatea totală la 1.000 Wh – iar astfel, toate potecile pe care le ai în minte pot fi parcurse fără stresul că rămâi fără acumulator.
Versiunea cu cadru din carbon – Foto: MTBNews
Așa cum era de așteptat și întâlnit la suspensiile Maestro, există un flip chip care poate modifica geometria, însă nu foarte mult: unghiul headtube-ului poate fi schimbat de la 65.8 grade (setarea pe low), la 66.5 grade (setarea pe high), iar reach-ul se modifica de la 457mm la 462mm. Chainstay-ul își păstrează valoarea pentru ambele setări: 473mm – deci, relativ lung.
Versiunea cu cadru din aluminiu – foto: road.cc
În ceea ce privește noul motor, acesta vine cu îmbunătățiri la nivel de susținere pentru cadență mare, este mai ușor – cântărind în prezent 2.7 kg și mai compact, oferind o gardă la sol mai mare cu 38mm și posibilitatea de a costrui cadrul cu un chainstay mai scurt, față de modelul anterior. De asemenea, cuplul maxim a fost mărit de la 80 până la 85 Nm. În ceea ce privește modurile de asistență, utilizatorul poate apela la tehnologie SmartAssist, un mod de susținere automat, care cu ajutorul a 6 senzori și al unui algoritm progresiv oferă susținerea ideală în funcție de terenul pe care pedalezi.
De menționat că acest model are o sarcină utilă de 156 de kg, iar prețul pentru versiunea de bază este de 4.899 euro, cea mai scumpă variantă fiind oferită pentru 6.199 euro.
via Giant