Connect with us

Noul Santa Cruz Heckler cu acumulator mai mare și opțiuni noi de roți

Electrice de munte

Noul Santa Cruz Heckler cu acumulator mai mare și opțiuni noi de roți

Vă mai amintiți de filmul de prezentare cu Santa Cruz Heckler pe care l-am filmat cu Andrei acum aproape doi ani? Dacă ați uitat de el, îl găsiți aici. Dar acela este vechiul Heckler. Noul, sosește pe piață cu câteva modificări importante și demne de anul de grație 2022: se renunță la roțile de 27.5, înlocuite de un set de 29 de inch, cu mențiunea că formatul mullet (29 față, 27 spate), va fi menținut. Toate bune și frumoase, dar mai frumos cu acumulator mai mare, de 720Wh căci cu el viața poate fi mai simplă. Lista de noutăți este conchisă de geometria reglabilă, cu două setari din care poți alege: HI și LO.

Trecând mai departe, ar trebui să știi din start că noul Heckler nu este disponibil în dimensiunea S, dar vine în 5 niveluri de echipare diferite. Cadrul oferă o cursă de 150mm, alături de furca de 160mm poziționată acum la un unghi mai degajat, de 64.8 grade. Dacă umbli la setări și treci pe modul LO, atunci vei avea un headtube amplasat la 64.5 grade, o diferență nu foarte mare ce-i drept. Apoi, BB-ul coboară cu 4 mm.

La nivel de suspensie (clasicul VPP), aceasta este acum mai progresivă, mai pronunțată în setarea LO. Dacă îți place mai hardcore, vei putea monta pe noul Heckler și un amortizor cu arc, căci ai suficient spațiu la dispoziție. Iar lățimea maximă a anvelopei pe care o poți monta este de 2.6 inch. Iar prinderea Direct Mount a frânei se face direct pe cadru și este comptaibilă doar cu un disc de 200mm.

Mai departe: motorul. Shimano EP8 cu un cuplu maxim de 85 Nm echipează noul Heckler și este acompaniat de un acumulator de capacitate mare, de 720Wh, care poate fi demontat de pe bicicletă cu ajutorul unui imbus de 4mm, prin desfacerea capacului care-l protejează.

Prețuri? Avem. 8.200 de euro pentru versiunea de bază și 13.300 de euro, pentru cea de top, echipată cu o transmisie Sram X01 AXS. Prețuri de 2022.

via Santa Cruz

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001314
This Month : 1314
Views Today : 1
Total views : 2852
To Top