Connect with us

Noul Sunn Charger: e-bike-ul pentru orice

Electrice de munte

Noul Sunn Charger: e-bike-ul pentru orice

Pentru orice-ți trece prin minte. Cu un headtube amplasat la 66.5 grade și suspensii de 140mm, este clar că poți să ataci orice tip de teren îți dorești. Dacă mai primești extra și susținere din partea motorului Brose, care dezvoltă un cuplu maxim de 90 Nm, iată cum obții bicicleta electrică ideală pentru off-road.

Fotografia de la Eurobike…

… și fotografia de studio.

Și pentru că tot am deschis capitolul motor, trebuie să mai adaug puterea acestuia, standardul de 250W și capacitatea acumulatorului, de 504 Wh, mai mare decât media. Asta ca să mai poți prelungi distracția când este cazul. În fine, am avut ocazia să văd cele două versiuni de Charger la Eurobike, Finest și S1, și pot să vă spun că am rămas destul de impresionat de finisaje și de integrare. Toată lumea vorbește astăzi despre integrarea sistemului, dar asta nu se întâmplă pentru ca utilizatorul să-i poată păcăli pe ceilalți care pedalează pe biciclete non-electrice, ci pentru a obține un design impresionant.

Display nou de la Brose. Aparent, acesta nu mai este montat pe centrul ghidonului.

Downtube-ul lui Charger este destul de gros, dar în cazul versiunii S1, care de altfel mi-a plăcut cel mai mult coloristic vorbind, nu își scoate în evidență gabaritul. În funcție de echipare o să difere componentele șidesigur și prețul. Modelul S1 se bazează pe o furcă Suntour XCR Air, atenție, cu brațe de 34mm și cursă de 130mm, după standardul 15×110 Boost, iar amortizorul de spate provine de la RockShox, modelul Deluxe R. Roțile de 27.5 sunt echipate cu anvelope WTB Trail Blazer (spate)/Bridger (față), iar caseta provine de la Shimano, în formatul 11-42.

Finisajele în detaliu.

Versiunea de top, Prime, ceva mai întunecată.

Versiunea de top, Finest, va avea în dotare o furcă RockShox Pike cu o cursă de 140mm, același amortizor dar în versiunea RT și anvelope similare. Caseta provine de la Sram, dar este oferită în același format 11-42 (poate un 11-46 sau chiar 11-50 n-ar fi fost o idee rea). Transmisia este furnizată tot de Sram, GX cu 11 viteze, iar motorul și acumulatorul sunt similare cu cele ale modelului S1.

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top