Connect with us

Nox Helium 7.1 Enduro, cu motorul Fazua

Electrice de munte

Nox Helium 7.1 Enduro, cu motorul Fazua

Bicicletele de superenduro rulează pe suspensii de 180mm, atât de mari încât asigură superexperiențe chiar și în bike-park-uri, pe traseele cele mai dificile. Sau dacă vrei totuși să parcurgi trasee foarte dificile, dar nu ai telescaun sau telegondolă la dispoziție, poți opta pentru e-bike cu motor mai mic, astfel încât să poți urca, iar greutatea bicicletei să nu reprezinte neapărat un impediment la vale. De aceea, o opțiune este o bicicletă echipată cu motor Fazua, de dimensiuni reduse și cu o greutate mai mică. O astfel de versiune este NOX-ul de față, produs în Austria și echipat cu motorul Fazua Ride 50.

Pentru a face față celor mai dificile trasee, NOX au dotat această bicicletă cu suspensii pe arc, dar cu un cadru din carbon. Motorul asigură un cuplu maxim de 58 Nm și are un acumulator de dimensiuni reduse cu o capacitate de 252 Wh (standardul fiind acum de 620Wh). Formatul roților este mullet, așadar 29 de față și 27.5 pe spate, un alt garant în plus că poți aborda coborâri foarte abrupte. Iar în sprijinul acestei afirmații mai vine și geometria, bicicleta având două setări (una de long, alta de short), cu un headtube ce poate fi amplasat la 64.1 grade alături de un chainstay de 450mm – așadar relativ lung și gândit pentru stabilitate. Reach-ul este de 466mm, iar stack-ul, de 625mm.


Motorul cântărește cu o capacitate de 250W oferă acum un cuplu mai mare, de 58 Nm, în noua sa versiune. De asemenea, a fost îmbunătățit feedback-ul la pedalat, fără ca acesta să mai opună o rezintență simțitoare. Acumulatorul însă este neschimbat, acesta cântărind doar 1.4 kg.

Bicicleta va fi disponibilă pentru achiziție în 3 versiuni de echipare, cea de bază fiind oferită pentru 5.799 de euro, iar cea mai scumpă, pentru 8.499 euro.

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

019490
This Month : 3069
Views Today : 726
Total views : 72408
To Top