Connect with us

Primul eMTB de la Harley Davidson: BASH/MTN

Electrice de munte

Primul eMTB de la Harley Davidson: BASH/MTN

Harley Davidson s-a implicat în industria bicicletelor electrice prin Serial 1, un furnizor de casă pentru faimosul producător de motociclete. După ce de curând au lansat modelul de oraș Mosh/CTY, a venit rândul lui Bash/MTN, construit pentru munte. Şi desigur, în serie limitată: 525 de bucăți pentru State și alte 525 pentru Europa. În orice caz, munte par mult spus dacă ne uităm la construcția bicicletei și mai degrabă bicicleta ar fi potrivită pentru drumuri forestiere decât pentru trasee mai dificile. Dar important este că rulează pe anvelope late, de 2.6 inch – furnizate de Michelin (modelul E-Wild), care vor mai prelua din șocuri, alături de tija de șa cu amortizor Suntour NCX, căci cadrul și furca sunt fixe. La nivel de frâne, cei de la Serial 1 au montat un set de TRP-uri cu câte 4 pistoane în etrier pentru reprize ferme de frânare. În ceea ce privește transmisia, noul Bash nu este dotat cu lanț ci cu o curea de transmisie.

Bicicleta arată destul de agresiv, iar liniile cadrului nu-s deloc rele, iar acesta găzduiește un acumulator mare de 529Wh, conectat la un motor Brose cu un cuplu maxim de 90Nm. Acesta este limitat la 25 de km/h conform normelor europene. Alte elemente precum pattern-ul colorat de pe anumite elemente ale cadrului sau luminile integrate (inclusiv stopuri pentru frână) fac ca bicicleta aceasta să fie destul de atractivă.

De menționat că există și o aplicație creată împreună cu Google Cloud și botezată Serial 1, care este compatibilă cu această bicicletă și stochează date importante despre tură pentru a îmbunătăți siguranța. Dar, momentan cel puțin, nu există nicio informație despre costul de achiziție.

via Harley Davidson

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

005861
This Month : 5861
Views Today : 349
Total views : 16364
To Top