Connect with us

RLE Apocalypse: la fel de dure precum Tesla Cybertruck. Sau?

Electrice de munte

RLE Apocalypse: la fel de dure precum Tesla Cybertruck. Sau?

Compania ruso-franceză RLE Bike susține că a inventat echivalentul Cybertruck-ului de la Tesla, mai precis o bicicletă electrică  a viitorului. De principiu, compania se ocupă cu construcția de biciclete electrice superușoare, din materiale precum titanul sau carbonul, cea de față cântărind sub 15 kg. Motorul din butucul de spate cât și acumulatorul (care folosește celule similare cu cele din acumulatorul lui Tesla X), reușesc să ofere o autonomie între 50 și 80 de km acestui e-bike.

Însă… producătorul nu cred că a dat prea multă atenție design-ului, cu atât mai mult comparația cu Tesla Cybertruck pălind în acest caz în fața realității. Motor în butucul de spate? Oferă 3 trepte de asitență, dar totuși, să vii cu un astfel de concept și să afirmi că este vorba despre e-bike-ul viitorului, pare un pic tras de păr. Apoi ar mai fi forma. Tija aceea trasă în spatele seat tube-ului (care în cazul acesta nu se poate numi seat tube, nu?) pare ruptă din peisaj, iar cadrul, sincer, unul din aluminiu din anii 96. Iar portbagajul cu acea mitralieră sau ce-ar-vrea-ea-să-fie montată acolo în spate, nu mă poate face să iau acest produs în serios.

Mai curios este faptul că cei de la Tesla au validat acest proiect în momentul în care au fost de acord să ofere un suport care se montează în bena Cybertruck-ului și care permite prinderea a două astfel de biciclete. Iar ca nebunia să fie completă, îți poți comanda bicicleta RLE Apocalypse chiar și cu un aruncător de flăcări cu telecomandă pe ghidon (trebuie totuși să verifici înainte legislația din țară cu privire la aruncătoarele de flăcări). Sau cu o mitralieră (?!).

Cei de la RLE au zis că-i vor face și lui Elon Musk cadou o astfel de bicicletă. Iar dacă te interesează în mod special, află că ei oferă două astfel de biciclete, la prețul de 9.999 de euro.

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

2 Comments

2 Comments

  1. matei

    28th January 2020 at 6:14 pm

    “mitraliera” seamănă foarte mult cu, și cred că e, un “boring company flamethrower” un somewhat mass-produced meme. Povestea din spate e destul de amuzantă, și prezența acestui meme pe bicla de față este inca o indicație a prezentei tesla/Elon musk in imagine

  2. NICU

    18th February 2020 at 5:10 pm

    Buna ziua!
    Am un scuter electric si de ieri apare la punerea contactului LOCK si cere un pin din 4 cifre!
    Ma puteti indruma spre o rezolvare a problemei! Scuterul este MATRA E-MO si cred ca este iesit din fabricatie !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top