Continental produce de ceva ani și motoare pentru bicicletele electrice, primele fiind prezentate în urmă cu 3 ani la Eurobike. Iată că cei de la Storck au decis să apeleze la nemți pentru motorul noii creații, e:drenalin, un full cu suspensii de 160/140mm, o configurație nu tocmai întâlnită pe piață.
Acumulatorul ce echipează bicicleta este mare, de 636 Wh, iar suspensiile sunt un pic atipice, chiar și pentru o bicicletă electircă: 160mm cursa furcii și 140mm cursa cadrului. Cadru construit din carbon și cu ajutorul căruia bicicleta reușește să atingă o greutate de doar 19.9 kg, impresionantă pentru segment. În fond, este unul dintre cele mai ușoare full-uri de pe piață raportat la suspensii și la capacitatea acumulatorului. Pentru această reușită, a fost necesară construirea unei bascule tot din carbon, pentru a reduce mult din greutate.
Motorul de la Conti cântărește 3.4 kg și are un cuplu mare, de 90 Nm, cu 20 Nm mai mare decât în cazul motorizării Shimano. Din componente fac parte doar produse de top, precum suspensiile Fox din gama Kashima sau transmisia Shimano XTR cu 12 pinioane, iar geometria este destul de echilibrată, unghiul headtube-ului măsurând 66.5 grade, pe când chainstay-ul, 458mm. Bicicleta este disponibilă în trei dimensiuni, S, M și L, iar prețul de achiziție este de aproximativ 8.000 de euro.
via Storck