De regulă suntem înștiințați de lansarea bicicletelor full-suspension, acestea fiind în mod normal cireașa de pe tortul producției. Însă nici hardtail-urile nu sunt de lepădat când vine vorba de biciclete electrice, mai ales că sunt mai ușoare și implicit consumă și ceva mai puțin din acumulator. Rocky Mountain spre exemplu, anunță cu surle și trâmbițe lansarea noului Growler Powerplay, un eMTB hardtail, pentru trasee mai dificile, dotat în acest sens cu o furcă mai mare, de 130mm.
Pentru ca lucrurile să fie cât mai comode, aceștia au dotat bicicleta și cu un set de anvelope 27.5×2.8 inch, Maxxis Rekon Exo, care pot rula la presiune mai mică oferind implicit mai multă aderență și mai mult confort. Dacă te decizi să instalezi roți de 26 pe inch pe această bicicletă, vei putea monta anvelope cu o lățime chiar mai mare.
Inima ansamblului este însă motorul Dyname 3.0, ce aparține celor de la Rocky Mountain și care are dimensiuni foarte mici. Astfel, producătorul a reușit să-l monteze chiar mai jos decât la e-bike-urile convenționale, obținând astfel o stabilitate mai mare pentru bicicletă. Aceasta se duce la vale… plantată, termenul folosit în mod normal. De aici rezultă astfel și un control mai bun alături de o geometrie foarte apropiată de cea a unei biciclete non-electrice.
Puterea este similară ca la orice alt motor, 250W, însă acumulatorul este chiar uriaș: 632Wh față de standardul de 500Wh. Asta se traduce prin mai mulți kilometri în plus parcurși. Nu în ultimul rând, canadienii au anunțat că vor instala pe această bicicletă și comanda montată pe ghidon, acum modificată, mai mică și mai robustă.
Unghiul headtube-ului este poziționat la 66.5 grade, o valoare care intră cu tupeu în segmentul enduro, pe când chainstay-ul rămâne suficient de scurt pentru o astfel de bicicletă: 435mm. Reach-ul este de 412mm în dimensiunea M, pe când stack-ul, de 635mm, în aceeași dimensiune. Cadrul este compatibil doar cu transmisiile 1x și poate fi achiziționat în 4 dimensiuni distincte, de la S la XL.
Poate fi achiziționată în două versiuni separate, Alloy 30 cu un preț de 3.260 de euro și o greutate de 21.5 kg, dotată cu o transmisie Shimano Deore 1×10 și o furcă Rock Shox Sektor RL și varianta Alloy 50, cu un preț de 3.800 de euro și cu o greutate ceva mai mare, de 22.6 kg. În acest sens, vei avea o transmisie mai complexă cu 11 pinioane, formată din componente Shimano SLX și XT împreună cu o furcă RockShox Revelation Charger RC.
via Rocky Mountain