Connect with us

Noul Yeti E160 (2022) costă aproape 14.000 de euro

Electrice de munte

Noul Yeti E160 (2022) costă aproape 14.000 de euro

Nici nu mai știi cum să reacționezi exact când industria ajunge să ofere biciclete electrice la astfel de prețuri și sincer, nici nu știu cât mă mai pot bucura când apare un astfel de produs. Aceasta, spre exemplu, este prima bicicletă electrică a celor de la Yeti, însă modelul de top are din punctul meu de vedere un preț prohibitiv și depășește orice imaginație în materie de prețuri. Altfel, promite a fi o bicicletă electrică bună. Foarte bună!

Noul E160 a fost dezvoltat pe parcursul a 5 ani, așadar s-au investit sume considerabile și multe ore de lucru în a da naștere acestui produs, iar marca de cult vine cu un blazon universal recunoscut în ceea ce privește performanțele bicicletelor sale. Pur și simplu, Yeti nu este pentru oricine. Iar asta se reflectă chiar și în cazul modelului cu echiparea de bază, care costă 10.990 euro. Dar să încheiem cu văicăreala legată de bani. Cine o va cumpăra, va primi un full-suspension potent, cu suspensii de 170/160mm și cadru din carbon, cu o geometrie ce poziționează headtube-ul la 65.5 grade și are un chainstay de 446mm, indiferent de dimensiunea cadrului. Reach-ul este de 460mm în cazul cadrului M.

Motorizarea provine de la Shimano, modelul EP8, conectat la un acumulator mare, de 630Wh pentru parcurgerea unor ture mai lungi. Sau mai scurte, dar cu un nivel de asistență mai puternic. Deoarece cadrul a trebuit să găzduiască extra și un motor, suspensia Switch-Infinity nu a putut fi adaptată pe E160, așadar Yeti a construit una nouă de la zero și a botezat-o Sixfinity. Este un sistem complex adaptat unei biciclete electrice (care este mai grea) și care-ți permite să ajustezi progresia suspensiei în 3 etape diferite.

Vor exista doar două variante de echipare, modelul T1 care este echipat cu suspensii Fox Kashima și o transmisie Shimano XT (1×12) și modelul C1, echipat cu suspensii din gama Fox Performance și o transmisie Shimano SLX, tot 1×12.

via Yeti Cycles

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

019494
This Month : 3073
Views Today : 758
Total views : 72440
To Top