Connect with us

Mondraker Crafty XR disponibil cu motorul Bosch Performance Line CX Race

Electrice de munte

Mondraker Crafty XR disponibil cu motorul Bosch Performance Line CX Race

Denumirea noului motor de la Bosch este atât de lungă deoarce de când a fost creat și până în prezent, i-au fost aduse multiple îmbunătățiri, ocazie cu care i s-a mai adăugat câte o denumire. În speranța că cei de la Bosch se vor opri aici, trebuie să menționez că cea din urmă și cea mai recentă este RACE. Şi descrie astfel cel mai puternic motor din gamă, pentru bicicletele de munte. Acesta a fost imediat montat pe Mondraker Crafty XR căruia i s-a adăugat și lui cu această ocazie, denumirea de LTD. Şi așa cum lesne este de înțeles, acesta nu este orice Crafty, ci este unul produs în serie limitată, cu un cadru din carbon de-un maro special prin care poate fi zărită firba de carbon, asezonat cu nuanțe de galben pentru a aminti că pe această biciclete se află instalate un set de amortizoare de la Oehnlins. Plus un set de roți Mavic E-Deemax S.

Acest Crafty este de altfel printre puținele biciclete electrice disponibile cu noul motor de la Bosch, care oferă o asistență de până la 400% și este chiar mai ușor cu 150 de grame decât motorul Performance Line CX. Una dintre specificațiile care merită menționate este faptul că motorul încă împinge 2 metri după ce te-ai oprit din pedalat, o funcție utilă pe urcările extrem de tehnice spre exemplu.

Bicicleta va fi livrată desigur cu acumulatorul mare, de 750Wh și cu display-ul KIOX 300, cu controller integrat în top tube. Cadrul găzuiește un amortizor Oehlins TTX AIR cu o cursă de 150mm și o furcă Oehlins RXF 38, cu o cursă de 170mm. Brațele e13 sunt construite din carbon, iar schimbătorul provine de la Sram, model X01 Eagle. Cât despre frâne, acestea sunt un set de SRAM Code RSC, cu discuri de 200mm.

Prețul nu a fost încă menționat.

via Mondraker

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

004824
This Month : 4824
Views Today : 350
Total views : 13257
To Top