Connect with us

Noul Canyon Spectral:ON cu acumulator de… 900Wh

Electrice de munte

Noul Canyon Spectral:ON cu acumulator de… 900Wh

Dar unde a încăput? În downtube sigur, dar cum, asta doar cei de la Canyon ne pot spune. În orice caz, noul Spectral:ON vine în noua versiune cu aceste date impresionante. Un astfel de acumulator îți ajunge fie pentru 2 zile, într-o tură lungă – de fapt foarte lungă, fie într-o zi tot cu o tură lungă dar pe modul maxim de asistență. Mai mult decât mi-aș fi imaginat. Totuși, dacă ești de părere că n-are sens un acumulator atât de mare, poți opta în continuare pentru cel de 720Wh. De remarcat că acumulatorii sunt dezvoltați chiar de către Canyon.

Băieții aceștia doi sunt chiar Luca Shaw și Martin Wallace.

Bicicleta va fi livrată în format mullet, cu roată de 29 de inch pe față și de 27.5 pe spate și cu suspensii de 150mm (furcă) și de 155mm (cadru), așadar o idee mai lungă. Greutatea bicicletei împreună cu acumulatorul de 720Wh este totuși remarcabil de mică: 21.84 kg, pentru modelul de top echipat cu Shimano XTR. Economia față de vechiul cadru este astfel de 800 de grame.

Iar aceasta este varianta de top a bicicletei.

Modelul de bază va fi oferit pentru 6.000 de euro, iar pentru această sumă primești acumulatorul de 720Wh, o furcă RockShox Lyrik, amortizor Rock Shox Super Deluxe Select și o transmisie Shimano XT cu 12 pinioane. Nu sună rău deloc. versiunea de top, oferită pentru 11.299 de euro, va veni echipată cu o transmisie Sram XX1 AXS Wireless, furcă RockShox Lyrik Ultimate Flight Attendant, roți din carbon și cam tot ce-i mai bun în acest moment pe piață. O versiune ceva mai ieftină, de 10.500 de euro vine echipată cu amortizoare Fox Kashima Factory și cu o transmisie Shimano XTR cu 12 pinioane. Aceasta este de altfel și cea mai ușoară dintre modele, cântărind 21.84 kg. Cea mai grea versiune este CF7-le, cu acumulator de 900Wh, care pune pe cântar 23.95 kg.

Varianta de bază are doar o poză de studio.

via Canyon

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001950
This Month : 1950
Views Today : 1472
Total views : 5157
To Top