Connect with us

Noul Canyon Strive:ON din carbon, pentru enduro

Electrice de munte

Noul Canyon Strive:ON din carbon, pentru enduro

Cei care se gândesc serios să participe la competițiile de e-enduro, cu o bicicletă capabilă, ar putea să se uite peste oferta celor de la Canyon, care, prin modelul Strive:ON, au construit o bicicletă specific pentru acest tip de competiție. Dotată cu un motor Bosch care și-a dovedit deja supremația în competițiie e-Enduro World Series, aceasta va benficia de un cadru din carbon ușor, dar rezistent, dotat cu o suspensie de 160mm care va face echipă bună cu o furcă de 170mm. Geometria însă este adaptată unor trasee extrem de tehnice, iar opțiunile pentru motor sunt doar două: Bosch CX sau CX Race, cu acumulator de 625 sau 750Wh, în funcție de preferințe. Deși pentru un concurs adevărat de enduro, acolo unde diferența de nivel poate fi și de peste 3.000m într-o zi, cu siguranță că acumulatorul mai mare va fi opțiunea de luat în seamă.

Acest model nu va avea display, ci un simplu indicator al acumulatorului instalat în partea superioară a top-tube-ului. Revenind la geometrie, cadrul va avea head tube-ul amplasat la 63.5 grade, așadar o valoare agresivă, un reach de 475mm pentru dimensiunea M și un chainstay de 445mm. Unghiul seat tube-ului este foarte drept, de 78 de grade, gândit astfel deoarece urcările foarte tehnice poziționează rider-ul mult pe partea frontală a bicicletei.

Bicicleta va fi disponibilă în 3 versiuni, cu 4 dimensiuni de cadru, toate având același cadru din carbon. De asemenea, toate modelele vor avea o protecție pentru motor, similară cu cea regăsită pe motociclete, care însă te ajută să treci peste obstacole prin alunecare, protejând în același timp eficient și motorul. Odată demontată, poți scoate și acumulator sau poți avea acces la motorul bicicletei.

Acum să discutăm un pic și despre prețuri. Modelul de intrare, dotat cu motor Bosch Performance Line CX, cu acumulatorul mai mic de 625Wh, cu furcă Fox Rhythm și cu transmisie Shimano Deore, va avea un preț de 5.800 de euro.

Versiunea de bază

Următorul model, folosește amortizoare Fox din gama Performance și o transmisie Shimano XT, alături de un acumulator mare de 750Wh, iar prețul său va fi de 7.000 de euro. Desigur, va exista și o variantă de top, echipată cu o transmisie Sram X0 Eagle AXS, furcă Rock Shox ZEB/Super Deluxe și motorul CX Race, cu 150 de grame mai ușor decât versiunea CX. Prețul acestui model va fi de 9.700 euro.

Versiunea de top

via Canyon

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

1 Comment

1 Comment

  1. Vlad

    10th May 2023 at 10:15 pm

    Salut Dragos, poate este nevoie si de putin ajutor din partea voastra – Canyon nu vinde aceste biciclete in Romania desi alti producatori cum ar fi YT le vand. Canyon spune ca nu sunt disponibile in Romania din motive legale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

015714
This Month : 8851
Views Today : 2096
Total views : 54511
To Top