Connect with us

Primul e-bike ușor de la Canyon: Neuron:ONfly

Electrice de munte

Primul e-bike ușor de la Canyon: Neuron:ONfly

Iată că și cei de la Canyon se alătură trend-ului bicicletelor ușoare și lansează noul Neuron:ONfly, cu o denumire poate ceva mai complicată, însă cu o echipare menită să economisească și ultimul gram, pentru a releva un produs cât se poate de ușor. Cadrul este construit din carbon, așa cum era de așteptat, iar cursa suspensiilor este de 140mm. În plus de asta, a fost instalat un motor Bosch Performance Line SX, cunoscut deja pentru greutatea sa scăzută. În orice caz, acest model completează familia Neuron, fiind ultimul născut, care face puntea dintre modelul non-electric și cel full-power, cu motor și acumulator mari.

Cuplul lui Bosch SX este de 55Nm și poate părea mic în comparație cu cel de 85Nm al motorului mare, însă tot primești susținerea celor 600W când este necesar pe traseu. Însă SX-ul este mai ușor cu 750 de grame față de motorul clasic, iar dacă mai punem și acumulatorul de 400Wh în calcul, care este cu 2.4 kg mai ușor decât cel de 750W de pe Neuron:ON, deja obținem o economie substanțială de 3 kg.

Radiografie: așa au încăput toate echipamentele în cadru.

Ceea ce Canyon comunică este faptul că acumulatorul mic este capabil să ducă o diferență de nivel mare, de 1.000m, pe modul Turbo. Deși pare un pic exagerat, este probabil posibil pe un traseu mai scurt. Totuși, dacă cei 400Wh ți se par prea puțini, ai posibilitatea să instalezi un acumulator extra, care să-ți mai ofere încă 250Wh. Cu mențiunea că vei adăuga încă 1.6 kg pe bicicletă.

În ceea ce priveșe geometria, head angle-ul măsoară 64.5 grade, pe când chainstay-ul – 450mm – pentru toate cele 5 dimensiuni ale cadrului, de la XS la XL. Doar versiunea XS va avea o cursă a susupensiei cadrului mai mică, de 130mm.

Bicicleta va fi disponibilă în 4 versiuni, cu prețuri și echipări diferite, iar cea mai scumpă dintre ele costă 7.900 de euro și cântărește fix 19 kg. De menționat totuși că pentru această sumă primești vârfurile de gamă pentru suspensii, transmisie sau frâne, așadar parcă prețul nu mai pare atât de mare comparat cu alte produse din piață.

Varianta de bază va avea un preț de 4.850 euro și o transmisie Shimano Deore, frâne Sram Code R, o furcă Rock Shox Pike (versiunea de bază) și un amortizor Deluxe Select +. Parcă nici această echipare nu este atât de rea pentru preț.

Culoarea poate că nu e cea mai grpzavă pentru modelul de bază, însă echiparea pare foarte atractivă.

via Canyon

 

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

015708
This Month : 8845
Views Today : 1975
Total views : 54390
To Top