Connect with us

Primul Haibike care nu arată precum un e-bike: noul Lyke

Electrice de munte

Primul Haibike care nu arată precum un e-bike: noul Lyke

Se pare că Haibike că și-a angajat un designer iscusit, iar acest nou Lyke chiar reușește să arate precum o bicicletă non-electrică. Design-ul cu linii clare și drepte și întreg aspectul este foarte reușit și cu siguranță ne arată că Haibike poate și altfel decât am fost obișnuiți până acum. Bicicleta arată atât de suplu și grație motorului Fazua Ride 60, de dimensiuni mai mici, alături de un acumulatorul de 420 Wh. Cu toate acestea, noua bicicletă electrică nu este atât de ușoară precum sperai: 18.5 kg în dimensiunea L. În orice caz, foarte acceptabil dacă e să privim în trecut producătorului german.

Lyke SE, versiunea de top.

Suspensiile de 140mm sunt standard, indiferent de versiunea de echipare, doar marca și modelul acestora fiind diferite în funcție de buget. Dacă vrei să mărești capacitatea acumulatorului, ai la dispoziție un range extender care mai adaugă 210 Wh capacității, așadar te alegi cu un total de 650Wh, mai mult decât suficient (dar cu o greutate ceva mai mare). De menționat este că acumulatorul este plasat și mai jos în cadru pentru un plus de stabilitate, iar pentru a-l scoate, nu va fi necesar să scoți și motorul. Întreg sistemul cântărește 4.2 kg și livrează un cuplu de maxim 60Nm, oferind trei moduri de asitență: breeze, river și rocket, alături de walk care mișcă bicicleta atunci când o împingi și tu la deal.

Versiunea de mijloc, Lyke 11.

Geometria este în așa fel gândită încât pe urcările abrupte roata de față să rămână liptă de sol, oferind o poziție foarte bună pe aceste segmente. Unghiul head tube-ului este de 65 de grade, iar cel am seat tube-ului, de 77.3 grade. Reach-ul este de 452mm în dimensiunea M, iar chainstay-ul, de 450mm.

Prețul de bază anunțat pentru versiunea de bază, Lyke 10, este de 6.430 de euro, pentru care primești un Rock Shox Lyrik Select, un amortizor Rock Shox Deluxe Select+, transmisie Sram SX/NX, frâne Shimano M6120 și un set de roți WTBST i30 cu anvelope Schwalbe Wicked Will în versiunea EVO și în dimensiunea 29×2.4.

Şi versiunea de bază, Lyke 11.

Pentru 7.440 de euro primești varianta de mijloc, Lyke 11, care cântărește 18.8 kg în dimensiunea L, iar modelul de top, SE, este oferit pentru 9.900 de euro, fiind echipat cu componente de top, precum suspensii Fox Kashima, frâne Shimano XTR cu 4 pistoane, transmisie Shimano XTR cu 12 pinioane sau roțile Mavic E-CrossMax XL Carbon.

via Haibike

 

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top