Connect with us

YT Industries intră în industria bicicletelor electrice cu modelul DECOY

Electrice de munte

YT Industries intră în industria bicicletelor electrice cu modelul DECOY

La final de martie YT Industries a uimit o parte din opinia publică prin lansarea noului model de e-bike, Decoy. Sincer nu înțeleg de ce unii s-au scandalizat pentru acest pas firesc, însă era clar că producătorul trebuia să fie în cărți cu un model solid. S-au pus pe treabă și au venit cu acesta într-un moment în care piața este deja dominată de marii producători, așadar era de la sine înțeles că va fi un produs special. Iar presa de specialitate confirmă că este.

Disponibil începând cu mijlocul acestei luni (mai precis luna mai), bicicleta s-a dorit a fi o alternativă pentru cei care au impresia că bicicletele electrice sunt pentru bătrâni și leneși. S-a pus mult accent pe capacitățile acestei biciclete la vale, iar cei de la YT au împrumutat suspensia V4L și pentru Decoy. Cu o cursă de 165mm, aceasta va fi lipită de sol, indiferent de cât de denivelat este acesta, cu mențiunea că a fost minimizat pedal kick-back-ul cât și influențele negative asupra acțiunii suspensiei. În ceea ce privește geometria, aceștia au mizat pe un chainstay ceva mai lung (442mm) pentru stabilitate mare și o geometrie cât se poate de slack (headtube amplasat la 65 de grade). Extra, cu ajutorul unui flipchip, poți modifica înălțimea BB-ului cât și unghiurile head- și seat-tube-urilor.

Versiunea de top.

Bateria cu o capacitate de 540Wh (exact, nu se încadrează in standarde) a fost construită chiar de YT, cu aceleași celule folosite de bateriile Tesla. Aceasta este complet integrată în downtube-ul cadrului și furnizează puterea necesară pentru motorul Shimano E-8000, unul dintre cele mai compacte și mai ușoare de pe piață.

În ceea ce privește formatul roților, YT a optat pentru ce era mai bun din ambele universuri: 27plus pe spate (27.5 x 2.8) și 29 pe față (29 x 2.4), o mișcare inspirată din motocross însă nu una care să reprezinte vreo noutate în domeniul bicicletelor. Greutatea modelelor este în schimb impresionantă. Versiunea de top, CF Pro Race, pune pe cântar 21.9 kg (hey, vorbim aici despre un full de 170mm), CF Pro – 22.2 kg și CF Base – 22.4 kg. Modelul de top este echipat cu suspensii Fox din gama de top, Factory Kashima, cu o transmisie electronică Shimano XT Di2 și cu frâne Sram RSC cu discuri de 200mm. Aceasta va fi de altfel și cea mai scumpă, cu un preț de 6.599 de euro, unul cumva mai bun decât ceea ce oferă concurența în acest segment. Modelul de bază va avea un preț de 4.599 de euro.

Iar dacă ceea ce-ai citit până acum nu te-a convins, îl lăsăm pe Adolf Silva să-ți arate ce poate această bicicletă.

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001200
This Month : 1200
Views Today : 709
Total views : 2615
To Top