Connect with us

Erori motor bicicleta electrica: Yamaha

Sfaturi de achizitionare si utilizare

Erori motor bicicleta electrica: Yamaha

Motoarele Yamaha se numără printre cele mai fiabile de pe piață și în general generează puține erori. Ce trebuie să știi însă este că prodcătorii au libera alegere de a monta display-uri propii cu mesaje personalizate, de aceea este posibil ca mesajele de eroare să difere. Spre exemplu, Giant folosește un încărcător diferit pentru bicicletele electrice echipate cu motoare Yamaha, unul care nu se potrivește cu cel folosit pentru bicicletele Haibike. Oricum, acești doi producători sunt cei mai mari utilizatori de motoare Yamaha, prin urmare o să vă prezint erorile pentru cele două brand-uri.

Erori Haibike cu motor Yamaha

Cod eroare Descriere Ce poți face
SPD SNSR/CHK MAGNET Magnetul de pe spiță nu mai este în locul său. Poziționați magnetul corect, să treacă prin dreptul senzorului. Dacă problema nu este rezolvată, trebuie contactat un dealer autorizat.
31/32 Cablul care conectează senzorul de cuplu cu comada este defect. Restartați sistemul. Dacă problema persistă, este posibil ca senzorul de cuplu sau comanda să fie înlocuite.
33-37 Voltaj anormal în stand-by sau în timpul utilizării Restaratți sistemul. Dacă problema nu se rezolvă, este posibil să trebuiască înlocuit senzorul de cuplu sau comanda.
38 Senzor de cuplu sau senzor pentru brațul pedalier este defect. Se înlocuiește senzorul de cuplu sau comanda.
39 Senzorul pentru brațul pedalier a suferit un scurtcircuit. Se înlocuiește senzorul pentru brațul pedalier.

Erori Giant cu motor Yamaha

Cod eroare Descriere Ce poți face
A1 Senzori ai motorului cu probleme. Închideți sistemul apoi reporniți-l după aproximativ 20 de secunde.
A2 Unitatea RideControl Verificați conexiunile și înlocuiți componentele cu defect.
A3 Bluetooth Închideți sistemul apoi reporniți-l după aproximativ 20 de secunde. Înlocuiți unitatea RideControl. Închideți toate celelalte conexiuni Bluetooth din vecinătate.
A4 Acumulatorul are o eroare. Încărcați acumulatorul la maxim. Faceți un update de software.
A5 Senzorul de viteză. Verificați toate cablurile. Înlocuiți senzorul. Verificați poziție magnetului pe spiță.

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

4 Comments

4 Comments

  1. Alex

    9th October 2019 at 11:24 am

    Salut, am o intrebare, am un Haibike Trekking 4.0 din 2017 cu display-ul cel mai simplu, nu are afisaj separat in afara de cel de pe comanda cu butoane.
    Acesta are 3 moduri de mers ECO,STD,HIGHT si uneori in mers, se opreste activitatea motorului iar pe display se aprinde intermitent led-ul din dreptul modului de mers ( STD sa zicem), si nici nu afiseaza kilometrajul. Am observat ca prin restart si miscand de senzorul de pe cadru aceasta functioneaza din nou, led-ul sta aprins continuu si totul este in regula pana la prima groapa sau nu numai.
    A patit cineva?
    Multumesc .

    • Dragos Mitroi

      9th October 2019 at 5:24 pm

      Nu cumva, in acest caz, senzorul sau magnetul nu sunt pozitionate corect? Magnetul trebuie sa treaca fix prin dreptul senzorului nu prin dreptul suruburlui de prindere al senzorului!

      • Alex

        9th October 2019 at 11:17 pm

        Am repozitionat magnetul pe roata in asa fel incat sa fie in dreptul senzorului, a functionat perfect cativa km dupa care a inceput sa indice kilometrajul “ haotic”, (8 -14-18-11) iar ulterior nu a mai indicat deloc viteza , ledul modului de pedalare a inceput sa se aprinda din nou intermitent si binenteles a oprit motorul. Magnetul nu s-a miscat de pe pozitie, am incercat sa ii schimb eu pozitia dar fara succes, functioneaza motorul 50-100 m dupa fiecare restart iar dupa asta intra “in avarie..”.

  2. Alex

    11th October 2019 at 7:14 pm

    Salut, revin cu update. Am gasit problema, era mufa senzorului “ semideconectata”. Am desfacut motorul si am restabilit conexiunea, mufa senzorului avand lamela de blocaj rupta se deconecta cu usurinta din cauza vibratiilor si a cablului in tensiune. Multumesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

042830
This Month : 2547
Views Today : 118
Total views : 143158
To Top