Connect with us

Cannondale Compact Neo: e-bike urban de dimensiuni mici

Electrice de oras

Cannondale Compact Neo: e-bike urban de dimensiuni mici

Cannondale lansează un mode de bicicletă cu care probabil mulți dintre voi nu sunteți familiarizați, nici măcar eu. Este vorba despre o bicicletă de oraș compactă, cu roți de 20 de inch și care este susținută la pedalat de către un motor electric. Partea interesantă este că acumulatorul a fost atât de bine integrat în downtube-ul cadrului încât nu ai cum să-ți dai seama că este vorba despre o bicicletă electrică. Cu atât mai puțin se vor aștepta cei care stau lângă tine la semafor să pleci cu bicicleta asta cu roți mici ca din pușcă.

Nu este o bicicletă pliabilă, însă poți plia pedalele și mai poți întoarce ghidonul într-o parte, cu ajutorul unei manete montată deasupra pipei, pe care o acționezi în sus, apoi poziționezi ghidonul la 90 de grade, fără să învârți desigur și roata de față a bicicletei. Motorul bicicletei se află integrat în butucul roții de spate și poartă denumirea de Hyena, oferind standardul deja clasic de 250W. Acumulatorul care poartă aceeași denumire oferă o capacitate de 250Wh și o autonomie declarată de 75 de km, utilizând primul nivel de asistență și presupunând că nu urci toată ziua pe dealuri. Motorul te asistă până la maxim 25 de km/h, apoi totul ține de tine.

Anvelopele provin de la Kenda, modelul K-Rad, cu o lățime de 2.35 inch, iar transmisia de la microSHIFT, cu 8 pinioane furnizate de SunRace. Cât despre frâne, acestea vin tot din Taiwan, de la Tektro, fiind hidraulice și conectate la un set de discuri de 160mm. Bicicleta este livrată cu tot cu apărătorile de ploaie, portbagaj și lumini, atât în față cât și în spate. Prețul vehiculat momentan este de 2.000 de euro.

via Cannondale

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

000902
This Month : 902
Views Today : 89
Total views : 1995
To Top