Cannondale a primit ceva critici în ceea ce privește aspectul lui Moterra, iar pentru a ține pasul cu concurența în ziua de astăzi este necesar să prestezi serios și la capitolul imagine. În acest sens, americanii au reproiectat biciclete, aceasta fiind destul de diferită față de vechiul model, însă fără să neglijeze partea de cinematică – oricum reușită încă de la început.
Focusul a fost pe agilitate, de aceea cu un chainstay de 457mm este printre cele mai scurte de pe piață, dat fiind faptul că utilizează un motor Bosch care are dimensiunile mai mari. Acumulatorul este complet integrat dar poate fi scos la nevoie prin partea de jos a downtube-ului, iar asemenea modelelor din gama Cannondale, și acesta va avea un link din carbon. Nu că ar face o diferență prea mare la greutate, însă este mult mai rigid.
Pare cunoscut tipu ăsta? E Jérôme Clementz! 🙂
Axul de spate este extrem de lat, de 157mm, suspensia cadrului de 130mm, iar roțile în format 27plus. O furcă Rock Shox Revelation RC cu o cursă de 140mm va trona în partea frontală și care va face echipă cu amortizorul Rock Shox Deluxe R. În ceea ce privește transmisia, a fost instalat un Sram NX Eagle cu 12 pinioane, în format 11-50, legat la o foaie cu 15 dinți. Frânele provin de la Shimano, modelul MT520 cu discuri de 203/180mm (față/spate), iar anvelopele sunt deja clasicele Minion DHF în format 27.5 x 2.6 (nu 2.8 cum probabil mulți s-ar fi așteptat).
Puterea motorului este de 250W, te susține până la 25 km/h, iar acumulatorul are o capacitate de 500Wh. Cu o greutate de 23.9 kg, aceasta va fi oferită în trei versiuni, cea mai ieftină costând 4.199 de euro cu o transmisie 1×11. Modelul de mijloc este oferit pentru 4.999 de euro, cu datele tehnice de mai sus, iar modelul de top va fi oferit pentru 5.799 de euro, cu o echipare diferită însă cu același motor sau suspensii.
Versiunea de top.
Și versiunea de bază. De regulă culoarea complet neagră era rezervate pentru bicicletele de top. Acum, regula s-a inversat. Bani mai puțini, design mai sărac.
via Cannondale