Connect with us

Motor mai puternic de la Bosch: Performance Line Race

Electrice de munte

Motor mai puternic de la Bosch: Performance Line Race

Bosch a considerat că este timpul să vină cu un upgrade al motorului Performance Line CX, pe care l-au botezat Race și căruia i-au adus nișe îmbunătățiri pentru a fi și mai capabil decât oricum era. Această nouă versiune se va fabrica într-un număr considerabil mai mic, dat fiind faptul că nu-l vom vedea pe bicicletele de oraș cu care merg bunicuțele la piață, ci mai degrabă pe bicicletele high-end care au nevoie de susținere în plus. Dar faptul că este mai performant nu înseamnă că avea putere dublă, va rămâne la standardul de 250W. Ce se schimbă, este susținerea de până la 400% comparativ cu 340% de pe motorul standard. Nici limitarea la 25 de km/h nu a fost modificată însă nemții au umblat un pic la software pentru a-i modifica reprizele de accelerație, care sunt acum mai brutale. Puterea transferată mai rapid către sol înseamnă că va fi de un real folos pe urcări foarte abrupte, pe teren tehnic sau atunci când dai o pedală înainte de o săritură și ai nevoie de un boost mai puternic înainte de a comite săritura.

Cât despre cuplu, nici măcar acesta nu a fost alterat, păstrându-și valoarea de 85Nm, însă oferă suport și la o cadență de 120 rpm! Un lucru de notat este greutatea, cu 150 de grame mai mică decât cea a motorului standard, atingând astfel valoarea de 2.75 kg și devenind cel mai ușor motor electric de producția din gama Bosch. S-a lucrat de asemenea și la design, aspectul fiind ceva mai agresiv. Dezvoltarea a fost realizată împreună cu atleți care participă la concursuri de e-bike, către aceștia fiind de altfel și orientat noul motor. Cu siguranță va fi apreciat de mulți dintre consumatori și așa cum știm deja, un plus de performanță nu strică niciodată.

Motorul nu va putea fi achiziționat separat, ci va veni ca dotare OEM pentru diverse modele de biciclete.

Hopa! Un mod nou peste Turbo. Iar Eco a fost complet eliminat. Cine mai are nevoie?

via Bosch

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

004107
This Month : 4107
Views Today : 1261
Total views : 11137
To Top