Connect with us

Specialized Levo 2022: acum cu cadru din aluminiu

Electrice de munte

Specialized Levo 2022: acum cu cadru din aluminiu

Turbo Levo se află deja la a 3a generație, iar versiunea din carbon a fost prezentată în primăvara acestui an. Cum varianta cu cadru din aluminiu a lipsit până acum din program, iată că Specialized o anunță ca alternativă mai ieftină, fiind însă dotată cu același motro Turbo 2.2 și cu o geometrie similară cu cea a variantei cu cadru din carbon. Desigur, versiunea cu cadru din aluminiu este de asemenea livrată în format mullet, cu roată de 29 pe față și 27.5 inch pe spate și cu suspensii de 160/150mm.

Varinta de bază. 6mii.

Disponibilă în 5 dimensiuni, de la S2 la S6, geometria se remarcă printr-un headtube amplasat la 64.5 grade, așadar foarte agresiv și conceput pentru coborâri foarte dificile și cu un chainstay relativ scurt, de 442mm. Reach-ul pentru varianta S3 (potrivită așadar cuiva de o înălțime de 1.70m) este de 452mm.

Varianta mai scumpă. 7mii.

Specialized Levo Alu poate fi achiziționat în mai multe versiuni de echipare și ce trebuie reținut este faptul că niciuna dintre ele nu va fi vreun chilipir. Astfel, Levo Comp Alu, versiunea de bază, cu acumulator de 500Wh,  va avea un preț de 6.000 de euro, pe când versiunea cu acumulator de 700Wh, va costa 7.000 de euro. Prin comparație, varianta cu cadru din carbon (entry-level-ul) este oferită pentru 8.200 de euro.

Entry-level-ul cu cadru din carbon.

În ceea ce privește motorul, acesta este furnizat în continuare de Brose. Partea internă a fost regândită pentru ca motorul să fie mai durabil, pe fondul problemelor apărute la curelele rupte, lucru care a nemulțumit profund comunitatea. Lucru de înțeles de altfel. Software-ul a fost de asemenea modificat pentru a modula mai fin puterea livrată. Din păcate, modelele cu cadru din aluminiu nu vor fi livrate cu noul display de la Specialized, ci vor avea telecomanda clasică, fără ecran – dar cu Led-uri.

via Specialized

 

 

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001023
This Month : 1023
Views Today : 325
Total views : 2231
To Top