Vinca produce motoare electrice aproape 20 de ani, iar fabrica cu cei 350 de lucrători se întinde pe 30.000 de metri pătrați. Cifre impresionante pentru un producător despre care prea puțini au auzit. Iar ultimul produs lansat pe piață se numește AloT Max System, un sistem care se poate adapta foarte ușor oricărui tip de bicicletă, fie aceasta curiseră, bicicletă de oraș sau mountainbike. Astfel, sistemul poate fi compus din componente diverse adaptate nevoilor specifice, precum motorul integrat cu bottom bracket-ul sau motorul integrat în butucul roții de spate. Display-ul poate să difere în funcție de configurația aleasă, la fel și dimensiunea acumulatorului.
Apoi, întreg sistemul este acompaniat și de o aplicație, botezată Vinka Life App 2.0, prin care te poți conecta la întregul sistem, însă care-ți oferă și informații precum ruta pe care ai străbătut-o, generează rapoarte despre activități, oferă informații despre unde este localizată bicicleta, despre nivelul acumulatorului și bicicleta poate fi blocată sau deblozată prin intermediul acesteia.
Deoarece sistemul este prevăzut cu un giroscop, acesta știe când ai un accident (și poate suna imediat după ajutor) sau poate detecta când bicicleta este furată. În cazul unui firt, pornește o alarmă, iar utilizator este informat imediat pe smartphone. Odată informat, acestuia i se va arăta în timp real unde se află bicicleta furată.
Gama de produse afișate în acest moment pe site conține atât motoarele centrale, integrate în cadru, cât și pe cele aflate în butucul roții spate. Acestea sunt împărțite în funcție de scopul utilizării, după cum urmează: pentru biciclete de oraș – modelul E40, pentru bicicletele de trekking – modelul C20, pentru bicicletele de șosea – modelul S20 și pentru bicicletele de munte, modelul E30.
Diferențe dintre aceste modele se fac atât la nivel de putere cât și la dimensiuni sau prinderile pentru brațe. Spre exemplu, modelul pentru Trekking, C20, este disponibil în 3 variante cu 3 versiuni diferite de putere: 250, 350 și 500W. Toate oferă un cuplu de 80 Nm, insa o versiune ofera o sustinere la o cadenta maxim 105 RPM, iar cel mai puternic o cadenta de 140Nm. Totodata, exista o diferenta si la viteza maxima, de 32, respectiv 45 km/h. Prinderea bratelor angrenajului este pe ax patrat, iar greutatea motorului variaza intre 3.8 si 4.0 kg.
Mai departe, trecem la modelul E40, dedicat bicicletelor de oras. Acesta ofera o putere de 250W si un cuplu de 60 Nm cu o sustinere de pina la 32 km/h. Totodata, cadenta maxima suportata este de 110 RPM, iar greutatea motorului de 3.4 kg.
Motorul E30, dedicat bicicletelor de munte, oferă un cuplu mare, de 80Nm și este disponibil în două versiuni de putere: 250 și 350W. Susținerea se face până la 32, respectiv 45 de km/h, iar greutatea este rezonabilă, de 3.6 kg.
Ultimul, dar nu cel din urmă este motorul S20, pentru biciclete de șosea. Acesta poate fi integrat parțial în downtube-ul cadrului și oferă un cuplu de 60 Nm. Puterea maximă este de 250W, iar greutatea – cea mai mică dintre toate motoarele din gama Vinka: 2.9 kg. Acestea este livrat cu tot cu brațele pedalierului.
În ceea ce privește motoarele în butuc, RH30 și RH40, acestea au ambele puteri similare, de 250W și o greutate medie de 3 kg. Cuplul maxim dezvoltat este de 30 Nm, suficient pentru o bicicletă de oraș.
Este foarte posibil să vedem cât de curând biciclete electrice echipate cu aceste motoare.
via Vinka
AskAI
25th July 2023 at 5:52 pm
Vinca a reusit sa ofere cu succes producatori, dealeri si ciclisti din intreaga lume produse eficiente datorita aplicatiei Vinka Life App 2.0 si sistemului AloT Max System. Acestea sunt deosebit de utile pentru personalizarea produselor, precum si pentru blocarea in caz de furt sau in caz de accident. Nu in ultimul rand, experienta si solutiile sale excelente in tehnologie ii asigura un loc in topul producatorilor de motoare electrice pe piata internationala. Cu siguranta, vor fi mai multe de descoperit de la Vinca.